Workshop med FGT og FEU

Workshop med FGT og FEU

Vi ønsker velkommen til workshop onsdag 17. januar kl 18.30

Denne workshopen er et samarbeid mellom FGT og FEU. Workshopen vil bli delt opp i to kategorier der den første delen blir holdt av styremedlem Camilla Helgeland Nilsen og tidligere styremedlem Gro Liane Thorbjørnsen. Camilla og Gro vil bruke tiden til å snakke om foreningen, det vil også være muligheter for deltakerne å stille spørsmål.

Den andre delen blir holdt av Margit Olsvik som er leder av FEU.

Margit skal lede en erfaringsutveksling i forhold til et etisk dilemma: "Seksualisering i terapi rommet"

Alle som deltar kan stille spørsmål, og kan dele sine egne erfaringer.

Det vil settes av tid til å drøfte tematikken.

Arrangementet er åpent for medlemmer og studenter, det gis PFO.

Workshopen vil holdes på gestaltakademiet, men det vil også være mulighet å delta digitalt, for de som ikke kan delta fysisk. Ønsker du å delta digitalt så send oss en mail på: post@foreningenfgt.no

Vel møtt

FGT og FEU

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Gestaltverksted mandag 5. Februar

Gestaltverkstedet vil være på Gestaltakademiet og starter kl 18.00-19.30 ved behov til kl 20.00.

Målet med Gestaltverksted er å skape mer liv i miljøet, og en plass hvor terapeuter og studenter (1-4 klasse) kan samles og bli kjent.

På Gestaltverkstedet ønsker vi å skape en plattform der deltakerne kan drøfte ulike interessante temaer, føre faglige diskusjoner, dele erfaringer og gi hverandre støtte. Muntlig deltakelse er valgfritt, men vi setter pris på din tilstedeværelse.

Gestaltverkstedet vil være uten kostnader, og gi godkjent PFO for terapeuter.

Det er mulig å delta digitalt, send gjerne en mail til post@foreningenfgt.no

Hilsen Workshop gruppa for FGT

Gro, Anette og Nina

Gestaltverksted med «Regresjon» som tema

Arrangør: Workshopgruppa for FGT ved Anette, Gro og Nina.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen mandag 27. November til nytt Gestaltverksted! Denne gangen blir temaet Regresjon.

Målet med Gestaltverksted er å skape mer liv i miljøet, og en plass hvor terapeuter og studenter kan samles og bli kjent.

Gestaltverkstedet vil være uten kostnader, og gi godkjent PFO for terapeuter.

Det er mulig å delta digitalt, send gjerne en mail til post@foreningenfgt.no Vi ber om forståelse for at det kan oppstå utfordringer i forhold til det tekniske.

View Event →
Gestaltverksted med temaet "Polariteter"

Gestaltverksted med temaet "Polariteter"

Arrangør: Workshopgruppa for FGT ved Anette, Malene, Gro og Nina.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Gestaltverksted mandag 30. Oktober!

Gestaltverkstedet vil være på Gestaltakademiet og starter kl 18.00-19.30, ved behov til kl 20.00. Fremover vil det bli siste mandagen hver måned til samme tid.

"Hvem tror du egentlig at du er?" ved Sigrid Thorsheim Flåt

"Hvem tror du egentlig at du er?" ved Sigrid Thorsheim Flåt

Sigrid har lang erfaring som gestaltterapeut, og vi er så heldige som har fått henne til å holde en workshop for oss.

Temaet vil være “Hvem tror du egentlig at du er?” For mer informasjon om temaet trykk på overskriften.

Workshopen vil holdes på Gestaltakademiet, men det vil også være muligheter for å delta digitalt for de som ikke har mulighet til å delta fysisk. Ønsker du å delta digitalt så send oss en mail på: post@foreningenfgt.no

Påmeldingen er bekreftet ved innbetaling av deltakeravgiften, og påmeldingen er bindende. Pris per person: 250,- til kontonr: 1503.93.08034 og merk med navn.

Katrine Homdrum

Katrine Homdrum

FGT ønsker hjertelig velkommen til workshop med Katrine Homdrum.

Katrine jobber med mestringsmedisin, og har stort fokus på å koble “hode og kropp”. Og hvordan tanker og følelser gjensidig påvirker hverandre. I tillegg til samtale og veiledning står bruk av energimedisin sentralt. Ulike mestringsstrategier er også viktig.

Pris per person: 100,- (Kontonr: 1503.93.08034)

www.balansekunst-mestringsmedisin.no